Zadbaj o wizerunek swojej firmy z profesjonalną odzieżą reklamową

Budowanie własnej marki, a tym samym pozycji rynkowej, stanowi nie lada wyzwanie. Wbrew pozorom nawet drobne, teoretycznie niewiele znaczące działania, mogą sprawić, że firma stanie się rozpoznawalna. Doskonałym rozwiązaniem dla firm okazuje się być inwestycja w odzież reklamową dla swoich pracowników. Z jednej strony może więc ona stanowić zgodną z przepisami ochronę, z drugiej zaś w nienachalny sposób promować przedsiębiorstwo.

Odzież, która chroni i promuje

Pracodawca, co do zasady, jest zobowiązany zapewnić swoim pracownikom odzież roboczą i ochronną w pewnych sytuacjach. Odzież ochronna stanowi ochronę przed działaniem czynników potencjalnie szkodliwych dla zdrowia, a nawet życia pracowników. Wykorzystywana jest na przykład w przemyśle, na produkcji czy w laboratoriach. Natomiast odzież robocza służy ochronie prywatnego ubrania pracownika przed zabrudzeniami. Odzież robocza chętnie wykorzystywana jest na przykład w restauracjach, kawiarniach, sklepach spożywczych. Tymczasem pracodawcy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że odzież robocza lub ochronna może również stanowić element reklamowy. Wystarczy tylko naszywka z logo firmy bądź jej nazwą, aby osoba nosząca odzież była kojarzona z konkretną firmą. Ubrania firmowe sprawdzają się także w takich zawodach, jak kurier, kierowca samochodów dostawczych czy przedstawiciel handlowy.

Budowa wizerunku firmy

Odzież reklamowa, która w gruncie rzeczy stanowi odzież ochronną lub roboczą, to standard w krajach zachodniej Europy. Ubrania te mogą nie tylko chronić pracownika czy też jego prywatną odzież, ale przede wszystkim pomagają budować spójny wizerunek firmy, a także przywiązanie do marki. Wbrew pozorom promocja firmy ma ogromny sens nie tylko na zewnątrz, ale także wewnątrz. Pracownik, który czuje się związany z konkretną marką, dla której pracuje, w lepszy sposób wykonuje swoje codzienne obowiązki zawodowe. Niektóre firmy wprowadzają nawet obowiązek noszenia odzieży reklamowej w miejsce klasycznych dress code, które z czasem straciły nieco na popularności.

Wygoda i komfort

Odzież reklamowa, choć ma za zadanie promować firmę i budować wizerunek marki, w rzeczywistości musi być przede wszystkim wygodna oraz zapewniać pracownikowi komfort noszenia. Nie sposób bowiem sprawnie i efektywnie pracować w opinających, niewygodnych ubraniach. Dlatego też każdorazowo należy dopasować konkretny strój do pracownika – zarówno pod kątem rozmiaru, jak i na przykład długości nogawek czy rękawów. Oczywistym jest, że odzież robocza musi dodatkowo spełniać ustawowe normy. Warto skorzystać z oferty firm, które proponują nie tylko dostarczenie odzieży reklamowej, ale również jej pranie oraz kontrolę stopnia zużycia. Dzięki temu możemy odciążyć pracowników, którzy zwykle zobowiązani są dbać o powierzone im ubrania. Firmy zajmujące się kompleksową obsługą w kontekście odzieży reklamowej i roboczej dbają o to, aby dla każdego pracownika zawsze była ona dostępna. Pozwala to uniknąć sytuacji, w której pracownik zapomni wziąć ze sobą strój roboczy lub nie zdąży go odświeżyć przed następną zmianą.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Solve : *
29 − 27 =